Być może pracujesz w agencji lub firmie i potrzebujesz zlecić napisanie tekstów czy zaplanowanie komunikacji.
Chcesz bez strachu zlecić je komuś, komu można zaufać, kto się na tym zna i zrobi to „jak trzeba”.
Ale być może jesteś przedsiębiorcą i potrzebujesz porządnego tekstu na Twoją stronę WWW, sklep, bloga czy newsletter? I chcesz, aby te teksty skutecznie przekonywały klientów oraz budowały Twój wizerunek?
Obojętnie kim jesteś – odetchnij.
Znam się na pisaniu takich tekstów i wiem, jak robić to dobrze.
Jestem tu, by Ci pomóc.
Czym się wyróżniam na tle innych copywriterów?
Uważam, że treści w internecie mogą być napisane po ludzku: prosto, ale jednocześnie ciekawie i angażująco.
Wyróżnia mnie również to, że jestem polonistą nie tylko z wykształcenia, ale także z zamiłowania.
Co to dla Ciebie oznacza?
Na przykład to, że takie środki, jak:
- dobry styl i polot,
- poprawność językowa,
- narracja (storytelling),
- angażowanie czytelnika,
- zwięzłość myśli i wypowiedzi,
- pisanie z różnych punktów widzenia
- i dla różnych odbiorców oraz grup docelowych
ćwiczyłem, zanim jeszcze stałem się zawodowym copywriterem. Wyszukiwanie informacji i pisanie to de facto mój wyuczony zawód.
Nie każdy może się tym pochwalić.
Oczywiście później zdobyłem wiedzę marketingową, tłumaczącą na przykład to, dlaczego powyższa lista powinna mieć akurat 7 pozycji, a nie np. 4 czy 6.
(Zapewne właśnie je liczysz, prawda?)
To oznacza także to, że nie „odbębniam” swojej pracy. Robię to, czym zawsze chciałem się zajmować w życiu.
Dzięki temu z moich tekstów bije lekkość, są interesujące, łatwe w czytaniu i przekonujące.
W końcu przebieram w słowach.
Moje umiejętności pozytywnie oceniło już wiele firm i osób – niektóre z nich znajdziesz w moim portfolio.
I bardzo cieszę się z tego, że czytasz ten tekst – bo to znaczy, że jestem dobry w tym, co robię. W końcu inaczej byśmy się teraz nie spotkali, prawda?
Ile kosztuje copywriting?
Jeśli poważnie traktujesz swoją pracę, to pewnie wiesz, że tanie usługi są tanie, bo są niewiele warte.
Z tanimi tekstami często jest tak, że i tak trzeba je później poprawiać – nierzadko tak długo i mocno, że w zasadzie lepiej od razu napisać je samemu.
Więc pytanie brzmi: czy stać Cię na taniego copywritera?
Zapewne znajdziesz copywriterów tańszych ode mnie – ale zapewniam Cię, że moje usługi są warte swojej ceny.
Co mogę dla Ciebie napisać?
Artykuły
Artykuły eksperckie, popularnonaukowe, lifestylowe, sponsorowane, wywiady, felietony…
Wpisy blogowe
Prowadzenie bloga zajmuje Ci więcej czasu, niż się spodziewałeś? Chętnie Ci w tym pomogę.
Poradniki i tutoriale
Napiszę jasny i prosty tekst poradnikowy, tutorial lub instrukcję. Również w formie ebooka.
Tekst na stronę WWW/landing
Teksty na stronę internetową, które językiem korzyści zachęcą do skorzystania z Twojej oferty.
Newslettery i mailingi
Newslettery i emaile, które aż chce się czytać – od nagłówka do samego końca.
(I klikać!)
Scenariusze i teksty lektorskie
Scenariusze spotów, animacji, filmy spersonalizowane czy teksty lektorskie pisane językiem filmowym.